مترو لندن به اینترنت 4G مجهز می گردد ، گام بعدی تجهیز مترو به اینترنت 5G خواهد بود

به گزارش مجله سرگرمی، شهردار لندن به اهالی این شهر وعده داده که به زودی تمامی خطوط مترو و کلیه ایستگاهها به اینترنت 4G مجهز می شوند. این موضوع می تواند تعداد بیشتری از شهروندان را به استفاده از مترو تشویق کند.

مترو لندن به اینترنت 4G مجهز می گردد ، گام بعدی تجهیز مترو به اینترنت 5G خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گاردین، بر اساس برنامه ریزی شهرداری لندن روند توسعه خطوط مترو شهری به اینترنت 4G از ماه مارس 2020 شروع خواهد شد و برنامه ثانویه این است که کل شبکه مترو لندن تا اواسط دهه آینده به این سرویس متصل گردد. افزون بر 4G این سیستم اجازه می دهد که مسافران درون شهری با استفاده از 2G و 3G به برقراری ارتباط اینترنتی بپردازند.

صادق خان شهردار لندن وعده داده که این شبکه در آینده می تواند به 5G توسعه پیدا کند. البته نصب تجهیزات مورد احتیاج برای ارائه سیگنال اینترنتی به تلفن همراه یک چالش بزرگ است چرا که سازمان حمل و نقل مترویی لندن تخمین می زند که بیش از 2000 کیلومتر (یا 1،200 مایل) کابل کشی باید به عنوان بخشی از پروژه نصب گردد. اما تمام این روند باید خارج از ساعات عملیاتی نصب گردد تا از وقفه سرویس جلوگیری گردد.

البته لندن اولین شهری نیست که از شبکه اینترنت در مترو زیرزمینی استفاده می نماید. برای مثال، مسافران در سیستم های مترو مسکو و توکیو نیز می توانند از این سیستم استفاده نمایند. با توجه به علاقه زیاد شهروندان به استفاده از اینترنت می توان حدس زد این سیستم بتواند برای اهالی لندن با شادی و استقبال بسزایی همراه گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32892

به "مترو لندن به اینترنت 4G مجهز می گردد ، گام بعدی تجهیز مترو به اینترنت 5G خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو لندن به اینترنت 4G مجهز می گردد ، گام بعدی تجهیز مترو به اینترنت 5G خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید