قیمت فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد سامان دهی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، نشست سامان دهی فروش صنایع دستی در بازار، امروز چهارشنبه 29 خردادماه با حضور پریسا راد معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کهگیلویه و بویراحمد و تولیدکنندگان صنایع دستی در اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

قیمت فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد سامان دهی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، پریسا راد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید حمایت های ویژه ای از هنرمندان صنایع دستی در استان داشته است اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات کم بهره زمینه فراوریات صنایع دستی در مناطق استان فراهم شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه فراوریات صنایع دستی در استان افزایش داشته است توضیح داد: فراوریات صنایع دستی استان امروز وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است.

وی به استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد در خرید صنایع دستی اشاره نمود و گفت: متأسفانه فراوریات صنایع دستی در بازار استان با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد که کوشش داریم با یک نرخ گذاری مناسب فروش صنایع دستی در بازار استان ساماندهی گردد.

راد با اشاره به ورد دلالان به بازار خرید صنایع دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با نرخ گذاری دستمزد و فروش صنایع دستی سبب افزایش درآمدزایی و اشتغال بیشتر برای فراوری کنندگان صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد می گردد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 35 هزار هنرمند صنایع دستی در استان فعال هستند که 6 هزار نفر از آنان از سال 1394 تاکنون کارت شناسایی دریافت نموده اند.

پریسا راد توضیح داد: هم اکنون 120 کارگاه صنایع دستی در استان فعالیت می نماید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42375

به "قیمت فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد سامان دهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد سامان دهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید