شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان تهران دیدار پایانی تیم خود در لیگ برتر والیبال بانوان را حساس دانست و گفت: برای اینکه قهرمان شویم باید امتیازات خوبی را به دست بیاوریم.

شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم

میترا شعبانیان در گفت وگو با خبرنگاران به بازی برابر امید ایران در هفته پایانی لیگ برتر بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: شاید این بازی سخت نباشد، اما به دلیل امتیازاتی که باید کسب کنیم حائز اهمیت است، چون با ذوب آهن وضعیت مان شبیه به هم است و در این مرحله پوئن شماری انجام می گردد، باید به گونه ای بازی کنیم که بتوانیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم تا قهرمان شویم. ذوب آهن هم بازی مهمی با نامی نو دارد. بعد از این دو هفته وضعیت قهرمان هم تعیین می گردد.

او در ادامه به وضعیت آمادگی تیم خود اشاره نمود و گفت: دو نفر از بازیکنان اصلی مان در بازی هفته نهم برابر شهرداری سمنان مصدوم شدند. تهمینه درگذنی از ناحیه مچ پا و فاطمه امینی هم از ناحیه زانو مصدوم هستند البته مصدومیت امینی جدی نیست و به بازی روز پنجشنبه می رسد، اما بقیه بازیکنان خوب و آماده هستند.

پیکان که اکنون با هشت پیروزی و 24 امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار گرفته است در هفته پایانی لیگ که پنجشنبه، 4 بهمن ماه برگزار می گردد برابر امید ایران به میدان می رود این تیم با توجه به اینکه ذوب آهن هم با هشت برد و 24 امتیاز و با معدل کمتر در رتبه دوم جای گرفته برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید بازی برابر امید ایران را با اختلاف امتیاز برنده گردد.

سرمربی تیم بانوان پیکان تهران در خصوص کیفیت فصل جاری لیگ برتر بانوان اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری هم مثل سال گذشته 6 تیم حضور دارند معمولا بازیکن ها در دو یا سه تیم جمع شدند. البته نامی نو اصفهان و توپکا بابلسر هم مهره های خوبی دارند و می توان گفت این چهار تیم نسبت به سایر تیم ها وضعیت بهتری داشتند. شهرداری سمنان را هم تیم جوان و خوبی دیدم و امیدوارم در لیگ برتر بمانند، چون برای سال آینده وضعیت شان بهتر می گردد. تیم امید ایران هم از آنجایی که به خاطر اسپانسر اقتصادی نوسان زیادی داشت اما جوان و آینده دار است.

شعبانیان در پاسخ به این سوال که آیا در روز قرعه کشی لیگ، موکول شدن بازی شما و تیم ذوب آهن به هفته پایانی اعلام شده بود؟ گفت: بله به صورت شفاهی خاطرنشان کردند که سعی می کنیم دیدار تیم اول و دوم را به خاطر جذابیت لیگ به هفته آخر موکول کنیم که حکم فینال را داشته باشد اما چون کتبی نوشته نشد و فقط شفاهی خاطرنشان کردند، ذوب آهن اعتراض کرد و بازی در وقت قبلی خودش برگزار گردید که این موضوع از جذابیت لیگ کم کرد. البته روز قرعه کشی همه بودند و نمی دانم چرا تیم اصفهان اعتراض کرد.

نیم فصل دوم لیگ برتر با حاشیه هایی شروع شد. فدراسیون خاطرنشان کرد بازی دو تیم ذوب آهن و پیکان که دو تیم برتر جدول رده بندی هستند در هفته پایانی برگزار می گردد اما ذوب آهن به این تصمیم اعتراض کرد و خواهان برگزاری بازی مطابق با برنامه نیم فصل اول بود به همین دلیل این دیدار در هفته دوم نیم فصل دوم برگزار گردید و پیکان در تهران و با حضور طرفداران خود پیروز به شکست سه بر دو نماینده اصفهان شد.

دبیر خبر: امیرداود کاقتصادی

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10806

به "شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان: برای بازی با والیبال امید ایران آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید