سه بازیکن نقش مهمی در برد استقلال داشتند، نگرانم شفر سکته کند!

به گزارش مجله سرگرمی، مسعود اقبالی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال شب گذشته یکی از بهترین بازی های این فصل خود را ارائه داد و صد در صد مستحق پیروزی بود.

سه بازیکن نقش مهمی در برد استقلال داشتند، نگرانم شفر سکته کند!

وی اضافه نمود: آبی پوشان مقابل الهلال هیچ نشانی از یک تیم بحران زده نداشتند و طوری ظاهر شدند که بیننده تصور می کرد یک تیم دیگر به جای استقلال بازی می نماید.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلال در حمله حساب شده و فرصت طلب بود و خیلی خوب از اندک موقعیت هایش استفاده بهینه کرد و در دفاع بسیار منسجم و با برنامه بود. طوری که الهلالی ها تقریباً هیچ موقعیت خطرناکی هم خلق نکردند.

اقبالی گفت: دیشب همه بازیکنان استقلال خوب بودند اما اگر من بخواهم از شاخص ترین ها نام بیاورم می توانم به علی کریمی، میلاد زکی پور و محمد دانشگر اشاره کنم. این 3 بازیکن که در فاز دفاعی بازی می نمایند در پیروزی استقلال نقش مهمی داشتند.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به غیبت بازیکنان زیاد در ترکیب استقلال گفت: دیشب غیبت هیچ بازیکنی در این تیم حس نشد. حتی جانشینان عملکردی بهتر از غایبان داشتند و منطقی است که شفر بازی های بعدی اش را هم با همین نفرات پیش ببرد.

اقبالی تاکید نمود در صورتی که شفر بتواند این روند را با همین بازیکنان حفظ کند، می تواند در آسیا حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: شفر لب خط آرام و قرار ندارد و هیجان زیادی دارد. واقعاً من برخی وقت ها نگران او می شوم که مبادا لب خط سکته کند. این ناآرامی ها خیلی وقت ها به ضرر تیم می گردد چون به بازیکن داخل میدان استرس وارد می نماید. حالا بگذریم از اینکه من نمی دانم این میزان از هیجان و فعالیت برای انسانی با سن و سال شفر مناسب است یا خیر.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18631

به "سه بازیکن نقش مهمی در برد استقلال داشتند، نگرانم شفر سکته کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بازیکن نقش مهمی در برد استقلال داشتند، نگرانم شفر سکته کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید