راه حل منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع استقلال می گوید تیمش باید در دو دیدار آینده خود برنده باشد تا بتواند به دور بعد صعود کند.

راه حل منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، پژمان منتظری بعد از دیدار استقلال و الهلال که با شکست یک بر صفر آبی پوشان همراه شد گفت: پیش از این دیدار هم گفتم که الهلال بازیکنان بزرگی دارد و می تواند از تک موقعیت ها بهره ببرد. ما در نیمه دوم بدشانس بودیم و بازی را هم خوب آغاز کردیم اما الهلال در برگشت روی یک شوت به برد رسید.

وی ادامه داد: باید ایرادهای خود را خیلی به سرعت رفع کنیم. وقتی برای ریکاوری نداریم. باخت بد و بد موقعی بود. باید در دو بازی بعدی 6 امتیاز بگیریم و صعود کنیم. در این دیدار اشکالاتی داشتیم که باعث شد بد ببازیم. بعد از 10 نفره شدن الهلال و همچنین در نیمه اول روی ضد حملات دو، سه موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی به تیرک خورد و موقعیت تک به تک را هم از دست دادیم. تا روز آخر شانس داریم. در بازی بعد مقابل الدحیل نیازمند سه امتیاز هستیم.

مدافع استقلال درباره تأثیر طرفداران تیمش در دیدار آینده این تیم برابر الدحیل عنوان نمود: صددرصد طرفداران نقش پررنگی در موفقیت ما دارند. باید در چند بازی بعد به ما یاری نمایند. بودن آن ها قوت قلبی برای ما است. باید از آن استفاده کنیم.

او درباره محتاط بازی کردن تیمش در دیدار با الهلال توضیح داد: تیم الهلال قدرتمند است و نباید آن ها را دست کم می گرفتیم. اگر آن ها را دست کم می گرفتیم، بدتر می شد. برنامه های خاصی داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت هایمان در نیمه اول استفاده کنیم و این رخ داد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20625

به "راه حل منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید