خبرنگاران انجمن هنرهای تجسمی بوشهر استعدادیابی کند

به گزارش مجله سرگرمی، بوشهر- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: استعدادیابی و آموزش باید در دستور کار جدی انجمن هنرهای تجسمی این استان باشد.

خبرنگاران انجمن هنرهای تجسمی بوشهر استعدادیابی کند

فاطمه کرم پور روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر اضافه کرد: انجمن هنرهای تجسمی با برنامه ریزی و هماهنگی با دهیاری ها باید طرح آموزش و استعدادیابی روستایی را به عنوان یک رسالت در دستور کار قرار دهد.

وی بیان نمود: کار هنری فعالیتی مبتنی بر عشق است که تنها به دید تجاری نمی توان به آن نگاه کرد زیرا هنر مقوله ای مرتبط با روح وسیع هنرمندان است.

کرم پور ادامه داد: اکنون باید شرایطی ایجاد کرد که فضای یاس آور جامعه برای هنرمندان از میان برود و آنها تشویق به فعالیت و فراوری آثار فاخر هنری شوند.

وی گفت: برای بهبود فعالیت های هنری استان بوشهر راهکارهای متنوعی پیش بینی شده که از مهم ترین آنها می توان به برنامه ریزی برای تشکیل کمیته نظارت بر اماکن هنری و مجتمع های فرهنگی اشاره نمود.

کرم پور یادآور شد: مجتمع های فرهنگی و اماکن هنری به بخش خصوصی واگذار شده باید تحت نظارت شورای نظارت بر اماکن فرهنگی و هنری فعالیت داشته باشند.

وی بیان نمود: مجموعه های بخش خصوصی که اماکن هنری و مجتمع های فرهنگی را در اختیار دارند موظف هستند برای مسائل و نقص های این اماکن اقدام نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شورای نظارت بر این اماکن نیز باید با دقت برای بهبود فضای فعالیت هنرمندان استان شرایط را رصد و تا حل مسائل آنها را دنبال کند.

کرم پور با تاکید بر راه اندازی شورای نظارت بر آکادمی های هنری ادامه داد: فعالیت آکادمی های خصوصی هنری باید مورد ارزیابی قرار گیرد و آسیب شناسی آنها بصورت مستمر تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این زمینه مشخص صلاحیت مدرسان آکادمی های خصوصی هنری اقدامی مهم است که شورای نظارت بر فعالیت آکادمی های خصوصی فرهنگی و هنری نقش ارزنده ای در این زمینه دارد.

وی گفت: شورای یاد شده علاوه بر تشخیص صلاحیت مدرسان به نحوه برگزاری دوره های آموزشی و ارزیابی و مشخص سطح این آکادمی ها اهتمام جدی خواهند داشت.

در این نشست صدرالله اسماعیلی رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر در باره فعالیت های اجرا شده انجمن گزارش داد و هنرمندان نیز به بیان مسائل و مسائل حوزه خود پرداختند.

7212/6043

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27437

به "خبرنگاران انجمن هنرهای تجسمی بوشهر استعدادیابی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انجمن هنرهای تجسمی بوشهر استعدادیابی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید