جمع آوری تیرهای چوبی برق، محله به محله

به گزارش مجله سرگرمی، طرح بهسازی شبکه توزیع برق و جایگزینی تیربرق های فرسوده و چوبی با تیرهای بتنی و ایمن با جذب اعتبار 15میلیارد تومان در منطقه17 شروع شد.

جمع آوری تیرهای چوبی برق، محله به محله

امیر محسنی شهردار منطقه17 در این باره گفت: کمتر از یک سال قبل در جریان بازدید وزیر نیرو از منطقه17 مشکل فرسوده بودن شبکه برق رسانی منطقه را با او در میان گذاشتیم و در این زمینه قول مساعد گرفتیم. اکنون فاز نخست تعویض تیر برق های چوبی در منطقه شروع و در گام نخست، 40 تیربرق چوبی در محله گلچین با تیر برق های بتنی و ایمن عوض شد.

محسنی اضافه کرد: اهالی این منطقه به دلیل فرسودگی شبکه توزیع برق و معارض بودن تیربرق های چوبی علاوه بر اینکه از نوسانات مداوم برق گله مند هستند، خطر سقوط تیربرق ها را هم همیشه احساس می نمایند که با اجرای این طرح گام بزرگی برای ایمن سازی شهر برداشته خواهد شد.شهردار منطقه17 حذف تیربرق های چوبی را گامی در جهت توسعه منطقه دانست و گفت: حذف تیربرق های چوبی و جایگزینی آنها با تیربرق های ایمن بتنی علاوه بر بهسازی شبکه برق رسانی و کاهش نوسان برق، منطقه17 را در جهت توسعه قرار داده و نوسازی بافت فرسوده و تعریض معابر را تسریع خواهد نمود.

محسنی با بیان اینکه فاز نخست این طرح طی روزهای گذشته در محله گلچین اجرا شده است، گفت: این طرح در گام بعدی در محله سجاد و سایر محله ها اجرا خواهد شد. گفتنی است بیشتر تیربرق های محله های منطقه17 چوبی هستند به طوری که محله زمزم به تنهایی 80تیربرق چوبی دارد و اغلب آنها به دلیل قرار دریافت در مکانی نامناسب موانع جدی برسر راه تخریب و نوسازی بافت های فرسوده ایجاد می نمایند. همچنین با اجرای این طرح اهالی منطقه، دیگر با مشکل نوسان و قطعی برق روبرو نخواهند شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26782

به "جمع آوری تیرهای چوبی برق، محله به محله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری تیرهای چوبی برق، محله به محله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید