جزئیات و بازتاب انتقال صیادمنش به فنرباغچه در نشریه ترکیه ای

به گزارش مجله سرگرمی، یک نشریه ترکیه ای از انتقال اللهیار صیادمنش به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه به عنوان گرانقیمت ترین انتقال تاریخ لیگ برتر ایران یاد کرد.

جزئیات و بازتاب انتقال صیادمنش به فنرباغچه در نشریه ترکیه ای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه ترکیه ای دامگا، بر اساس ادعاهای مطرح شده باشگاه فنرباغچه برای به خدمت دریافت اللهیار صیادمنش با استقلال به توافق رسیده است. باشگاه فنرباغچه در ادامه سیاست های خود در دوره جدید همچنان به دنبال جذب بازیکنان مستعد و ارزان قیمت است که یکی از آنها اللهیار صیادمنش از تیم استقلال است.

این مهاجم جوان که متولد سال 2001 میلادی است با عملکردش در فصل جاری نظرها را به خود جلب نموده، این در حالی است که او پیش از این در لیست مستعدترین بازیکنان دنیا از دید نشریه انگلیسی گاردین نیز قرار گرفته بود.

گفته می شد صیادمنش پیش از این - دو سال پیش -راهی گالاتاسرای خواهد شد اما اکنون باشگاه فنرباغچه با پرداخت رقمی بین 850 هزار یورو تا یک میلیون یورو، این مهاجم جوان را از استقلال به خدمت خواهد گرفت.

اللهیار دومین بازیکنی است که از باشگاه استقلال راهی سوپرلیگ ترکیه شد. تابستان گذشته بود که سیدمجید حسینی پس از کش وقوس های فراوان از استقلال به ترابزون اسپور ملحق شد.

صیادمنش با پیوستن به جمع زرد و لاجوردی پوشان استانبول تبدیل به گرانقیمت ترین انتقال تاریخ لیگ برتر ایران خواهد شد. این عنوان پیش از این از آن مجید حسینی بود.

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد قرارداد صیادمنش با فنرباغچه پنج ساله خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22171

به "جزئیات و بازتاب انتقال صیادمنش به فنرباغچه در نشریه ترکیه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات و بازتاب انتقال صیادمنش به فنرباغچه در نشریه ترکیه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید