توانایی خدمت به مردم را داریم، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما امشب 21 اسفندماه در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: رفتار زیبا موجب رشد جامعه ما می گردد و در صورتیکه این راستا را طی کنیم جامعه ما نیز رشد و تعالی پیدا می نماید و درصورتیکه فراموش گردد افول می نماید.

توانایی خدمت به مردم را داریم، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب

وی تأکید کرد: امیدوارم در ترازی باشیم که بتوانیم اخلاق زیبا و توجه به خداوند را در خود زنده کنیم و به دیگران یاری کنیم. نقش هنر در اینجاست که سختی های راه حق و ساختن را تحمل کنیم. تمام انسان ها و شهدای بزرگ که لیست بزرگی از آنها را در سال 97 از دست دادیم کسانی بودند که در این راه حرکت کردند. ما هم افتخار می کنیم که در رسانه ملی هستیم این توانایی را داریم که به مردم خدمت کنیم.

علی عسکری در سخنانی توضیح داد: می خواهم در اینجا به بیانیه گام دوم انقلاب بپردازم. ملت ایران توانسته انقلاب عظیمی را شکل دهد و برای حقیقت کوشش کند. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب از خودسازی برای آینده فرمودند و ما دیدیم که اگر انسان برای خودسازی کوشش نکند نمی تواند شور و اشتیاق را در خود ایجاد کند. بعد از خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است و ملت ایران لیاقت و صلاحیت دارد که تمدن جدیدی را بنیانگذاری کند.

رئیس رسانه ملی اضافه نمود: از پایه های تمدنی جدیدی که ملت ایران باید آن را پایه ریزی کند سبک زندگی اسلامی ایرانی است و رهبر انقلاب در بیانیه فرمودند که باید در حوزه سبک زندگی کار جدی انجام داد.

علی عسکری گفت: ما دو پروژه بزرگ ملی یعنی سریال های سلمان و موسی را کلید زدیم که هر کدام راهبری ملتی را بر عهده داشتند. این دو سریال روایتی از ملت های بزرگ دارد ما هم ملت بزرگی هستیم و این بار امانت بر دوش ماست و امیدواریم آقایان میرباقری و شورجه بتوانند این دو سریال را از آب و گل دربیاورند و کارهای فاخری انجام گردد.

وی در انتها اظهار کرد: از همه خانواده رسانه ملی و از همه شما همکاران رسانه ملی تشکر می کنم. سال 97 سال حساسی بود و دشمن برای ما خط و نشان کشید اما مردم همه نقشه ها را بر آب کرد و دیدید که ملت در 22 بهمن به میدان آمد و جواب دشمنان را داد و اینحا از ملت ایران هم تشکر می کنم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15719

به "توانایی خدمت به مردم را داریم، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی خدمت به مردم را داریم، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید