برگزاری مراسم تقدیر از آتش نشانان در منطقه 7

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم تقدیر از آتش نشانان ایستگاه های منطقه 7 با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه به مناسبت روز آتش نشان برگزار گردید.

برگزاری مراسم تقدیر از آتش نشانان در منطقه 7

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در ابتدای این مراسم مهدی داوری دولت آبادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن قدردانی از مدیران شهری منطقه 7 به واسطه فراهم آوردن فرصتی در راستای تقدیر از آتش نشانان گفت: امیدوارم که تمام شهروندان و مسئولین از عملکرد همکاران بی ادعای من در سازمان آتش نشانی مسرور باشند.

وی توضیح داد: ما همه به هم قول داده ایم تا برای نجات جان و مال مردم از هیچ کاری دریغ نکنیم. زمانیکه شهروندی جان یا مال خود را در حادثه ای از دست می دهد از تلخ ترین لحظات کاری ماست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ما آرزومندیم روزی فرابرسد که در شهر شاهد هیچ حادثه ای نباشیم و این امر زمانی محقق می شود که بتوانیم در وظیفه اصلی و پنهان ما که همان ارتقاء آگاهی به شهروندان است پیروز عمل کنیم تا در وهله اول با رعایت نکات ایمنی از بروز هر گونه حادثه پیشگیری کنیم.

در ادامه سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 آتش نشانان را سربازان جان برکف بی ادعا دانست و گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با استفاده از پرسنل با تجربه و حضور به هنگام در مکانی که حادثه اتفاق افتاده است با نجات جان و مال شهروندان همیشه عملکردی قابل تمجید و تقدیر دارد.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه آتشنشانان انسان هایی هستند که از جان خود برای حفظ مال، امنیت و زندگی شهروندان مایه می گذارند، یادآور شد: آتش نشانان با رشادت ها و دلاور مردی های خود انسانیت، نوع دوستی، شجاعت و فداکاری را به تمام معنا به نمایش می گذارند.

لازم به ذکر است سرودخوانی خردسالان با مضمون تقدیر از آتش نشانان، حضور دو شهروند نجات یافته از آتش توسط تیم آتش نشانی ایستگاه 93 و همچنین حضور داریوش ارجمند از پیشکسوتان عرصه سینما، رنگ و بویی خاص به این مراسم داد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48265

به "برگزاری مراسم تقدیر از آتش نشانان در منطقه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم تقدیر از آتش نشانان در منطقه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید