با محرومیت تماشاگران مقابل پیکان؛ تکلیف سوپرجام پرسپولیس چه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، پس از این ماجرا به دلیل اینکه پرسپولیس در جریان بازی به قهرمانی نرسید موضوع اهدای جام به این باشگاه مطرح بود و اعلام شد در دیدار خانگی این تیم مقابل پیکان که در هفته هفتم لیگ برتر برگزار می گردد جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس اهدا می گردد.

با محرومیت تماشاگران مقابل پیکان؛ تکلیف سوپرجام پرسپولیس چه می گردد

پرسپولیس در دیداری که قرار بود جام قهرمانی سوپرجام را دریافت کند از حضور تماشاگرانش محروم شد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در فصل گذشته پیروز شد در دو رقابت لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و پس از کسب این دو عنوان، با توجه به ساکت بودن اساس نامه نسبت به این موضوع در قبال سوپرجام تصمیم گیری شد و علاوه بر اینکه اعلام شد این باشگاه قهرمان سوپرجام محسوب می گردد، قرار شد از این به بعد هم قهرمانی مشترک لیگ و جام حذفی به منزله قهرمانی در سوپرجام هم به حساب بیاید.

پس از این ماجرا به دلیل اینکه پرسپولیس در جریان بازی به قهرمانی نرسید موضوع اهدای جام به این باشگاه مطرح بود و اعلام شد در دیدار خانگی این تیم مقابل پیکان که در هفته هفتم لیگ برتر برگزار می گردد جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس اهدا می گردد.

اما ساعتی قبل کمیته انضباطی حکمی علیه باشگاه پرسپولیس صادر کرد و طی آن معین شد این باشگاه در دیدار با پیکان از حضور تماشاگرانش محروم است.

بدین ترتیب باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره می گیرد و آیا در همان بازی با پیکان و بدون حضور تماشاگران جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا می گردد یا این موضوع به دیدار خانگی بعدی سرخپوشان در هفته نهم مقابل ماشین سازی موکول می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48527

به "با محرومیت تماشاگران مقابل پیکان؛ تکلیف سوپرجام پرسپولیس چه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با محرومیت تماشاگران مقابل پیکان؛ تکلیف سوپرجام پرسپولیس چه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید