باید دید امنیتی به دانشگاه ها از بین برود

به گزارش مجله سرگرمی، یک دانشجوی رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی و از اعضای شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: باید دید امنیتی نسبت به دانشگاه ها از بین برود.

باید دید امنیتی به دانشگاه ها از بین برود

سینا محمدی در مصاحبه با خبرنگاران، فلسفه برگزاری این مسابقات را اجرای کرسی های آزاد اندیشی دانست و گفت : شعاری که برای این دوره گذاشته شده، در عمل هم عملی می گردد.

وی ادامه داد: راجع به داوری هم باید بگویم شائبه اعمال سلیقه وجود دارد که تیم ما هم این احساس را داریم ولی مسئله ای که وجود دارد این است که امکان اعمال اعتراض به نظرات داوران وجود ندارد.

محمدی راجع به انگیزه خود در شرکت در این مسابقات گفت:با توجه به رشته خودم باید بگویم، بیان منطق و استدلال و تسلط بر اصول جدل انگیزه من در شرکت در این مناظره است.

وی درباره نقاط ضعف این دوره اظهار کرد: در مراحل اولیه استانی و منطقه ای و به ویژه در سطح منطقه ای مناظرات از لحاظ اجرایی و نظارتی سطح خوبی نداشت.

این دانشجوی شهید بهشتی ادامه داد: اگر گزاره ها علمی تر شوند و وقت بیشتری در وضع آن اعمال گردد، بهتر است. اگر گزاره ها ایدئولوژیک باشد، داوران به یک گروه فکری تمایل پیدا می نمایند بنابراین بهتر است گزاره ها ایدئولوژیک نباشد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت اضافه کرد: متاسفانه نسبت به دانشگاه ها و گزاره ها دید امنیتی وجود دارد.

محمدی در انتها گفت :نکته بعد این است که شغل آینده دانشجویان بر اساس تخصص آن ها نیست.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7992

به "باید دید امنیتی به دانشگاه ها از بین برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید دید امنیتی به دانشگاه ها از بین برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید