بالی بهشت موج سواری

به گزارش مجله سرگرمی، موج‌سواری در بالی , بالی فرهنگ موج‌سواری که به دهه شصت بر می‌گردد , همیشه با سفر به جهان دست به دست هم داده‌است . در حال حاضر موج‌سواری در سراسر جهان گسترش‌یافته است . در بخش‌های مختلف دنیا , فرهنگ موج‌سواری برخی مناطق را توسعه داده‌است که در آن همه چیز در مورد موج‌سواری و سبک زندگی در اطراف آن است . در حال حاضر , Canggu در بالی جایی است که در زمان ورود به فرهنگ موج‌سواری وجود دارد .

بالی بهشت موج سواری

چرا به آنجا بروی ? این منطقه ترکیبی عالی از فرهنگ Balinese محلی , مناظر روستایی بر روی paddies برنج و موج سواران اختصاصی از سرتاسر جهان است که آن را به یک مکان جالب و پر جنب و جوش تبدیل می‌کنند . ثروتمندان و رستوران‌های کوچک آن نزدیک ساحل با این حالت آرام surfy و بدیهی است که شما می‌توانید برخی امواج با کیفیت را در Oldmans , بوتا bolong یا اکو بسته به سطح موج‌سواری خود به دست آورید .
حتی اگر خود در حال گشت و گذار باشید , این منطقه کاره‌ای زیادی برای انجام دادن و برخی مناظر شگفت‌انگیز به آن‌ها ارائه می‌دهد : تغییر از غروب خیره‌کننده در سواحل به برخی از روستاها و معابد واقعا معتبر در مزارع برنج . تجربه بودن در کنار ساحل با غروب خیره‌کننده , آب سرد Bintang یا نارگیل تازه در دست شما و دیدن موج سواران که در هوا به پرواز در می‌آیند , چیزی است که مراسم بسیار خوبی را انجام می‌دهد ( البته اگر در حال غروب آفتاب خود باشید ) . )
کی به آنجا بروی ? اگر می‌خواهید در فصل خشک به موج‌سواری خود ادامه دهید , هر چند که پر مشغله تر در آب است . اگر برای لذت بردن از فرهنگ و حومه شهر هستید , هر فصلی می‌تواند این کار را بکند . فصل بارانی هر از گاهی روزه‌ای بارانی خود را دارد , اما قیمت سبز و شاداب برنج برای آن فراهم می‌شود و دما نیز به همان اندازه خوب است . در پایان هر فصل این کار را خواهد کرد !
چطور به آنجا برسیم ? وقتی به فرودگاه رسیدید , با تاکسی به راحتی می‌توانید سوار تاکسی شوید . این سواری حدود 45 تا 45 دقیقه طول می‌کشد و بستگی به ترافیک دارد .
کجا بمانیم ? شما یا می‌توانید با خانواده‌های محلی در یکی از این خانه‌های کوچک اقامت کنید یا یک ویلای خصوصی گران‌قیمت خرید کنید چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد . با این حال , اگر شما می‌خواهید چیزی بین یک محیط دوستانه و دوستانه به همراه مکان بسیار نزدیک به ساحل داشته باشید , پس باید نگاهی به عقب‌نشینی Surfana بالی بیندازید . منظره بالای یک مزرعه برنج و جدا شدن از جاده‌های اصلی باعث می‌شود که آن مکان آرام و آرام باشد . شنا کردن , شنا کردن , ماساژ , ماساژ , سفره‌ای روزانه و حتی جلسات یوگا نیز در دسترس است , اما مهم‌تر از همه این است که آن‌ها زندگی خوب و زیبایی منطقه را به شما نشان می‌دهند .

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 455

به "بالی بهشت موج سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالی بهشت موج سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید