انبار بورس گروه شرکت های زعفران سحرخیز محلی امن برای نگهداری زعفران

به گزارش مجله سرگرمی، علاقه مندان می توانند با استفاده از انبارهای بورس زعفران سحرخیز، زعفران خود را به محلی امن و در محیطی مطابق با استانداردهای روز جهان نگهداری و در هر زمان بدون مراجعه؛ نسبت به فروش آن اقدام کنید.

انبار بورس گروه شرکت های زعفران سحرخیز محلی امن برای نگهداری زعفران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی گروه شرکت های سحرخیز، دکتر فرزاد سحرخیز عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز اظهار داشت: در حال حاضر انبار بورس سحرخیز مخصوص نگهداری زعفران نگین و زعفران پوشال هست که انبار زعفران پوشال این شرکت بزرگ ترین انبار زعفران پوشال ایران هست.

فرزاد سحرخیز با بیان اینکه ظرفیت کلی انبارهای شرکت سحرخیز 7 تن است، اضافه کرد: جهت سهولت تحویل زعفران توسط سپرده گذاران محترم امکان ایجاد کد بورسی کارگزاری در محل انبار برای سپرده گذاران زعفران فراهم شده است.

همچنین آموزش چگونگی کار انجام معاملات بورس نیز به سپرده گذاران محترم در محل انبار داده می گردد.

خرید و حمایت مستمر گروه سحرخیز در تابلوی معاملات از نمادهای نگین و پوشال و استفاده از اعتبار برند سحرخیز در زمان فروش زعفران سپرده گذاری شده، ازجمله مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است.

به گفته عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز بعضی دیگر از ویژگی های مثبت حضور در انبار بورس کالا سحرخیز می باشد:

- آموزش و مشاوره کاشت، داشت و برداشت

- تخفیف شهریه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سحرخیز برای سپرده گذاران زعفران و وابستگان را از دیگر مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است.

- علاوه بر امکان مراجعه حضوری جهت سهولت امکان نوبت دهی آنلاین برای معین ساعت و روز معین تحویل زعفران به انبار فراهم هست.

عضو هیات مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز بابیان اینکه حضور زعفران در بورس کالا، موجب افزایش شفافیت در معاملات می گردد، گفت: ارتقای وضعیت استانداردهای نگهداری و امنیت زعفران، فروش آنلاین و صرفه جویی در زمان و هزینه های فرآیند فروش و زمینه سازی برای حضور زعفران ایران در بورس های خارجی، از دیگر ویژگی های مثبت حضور زعفران در بورس کالا است.

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.SaharkhizLand.com

انتهای رپرتاژ آگهی

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53874

به "انبار بورس گروه شرکت های زعفران سحرخیز محلی امن برای نگهداری زعفران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبار بورس گروه شرکت های زعفران سحرخیز محلی امن برای نگهداری زعفران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید