ام باپه: برای لذت بردن بازی می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید نمود که هدف اصلی او از فوتبال کردن لذت بردن است.

ام باپه: برای لذت بردن بازی می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال پلاس، پاری سن ژرمن با درخشش کیلیان ام باپه توانست المپیک نیم را با سه گل از پیش رو بردارد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.

ستاره تیم پاریسی در این دیدار ام باپه بود که توانست دبل کند تا تعداد گل های خود را در فصل جاری به عدد 22 برساند و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

ام باپه بعد از بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و از همان ابتدا کنترل آن را در دست گرفتیم. می دانستیم که بازیکنان حریف در نهایت خسته می شوند و تمرکز خود را از دست می دهند. به همین خاطر به بازی هجومی خود ادامه دادیم و صبر کردیم تا آنها اشتباه نمایند.

او ادامه داد: تاکتیک ما جواب داد و در نهایت توانستیم با نتیجه ای خوب به پیروزی برسیم. ما در تیم خود بازیکنانی داریم که 90 دقیقه به دنبال توپ می دوند و کوشش زیادی از خود نشان می دهند. برای شادمان کردن طرفداران نهایت کوشش خود را به کار می گیریم. در جهت درستی گام برمی داریم و آماده رویارویی با هر تیمی هستیم.

ام باپه با دو گلی که شب گذشته به ثمر رساند تعداد گل های خود را در لیگ فرانسه به عدد 50 رساند این در حالی است که تنها 20 سال سن دارد.

ستاره تیم پاریسی گفت: برای یاری کردن به تیمم روز به روز در حال کوشش کردن هستم. می خواهم از بازی کردن لذت ببرم چرا که فوتبال در اصل برای لذت بردن است البته باید این را هم بگویم که از رکورد شکستن هم لذت می برم و انگیزه خاصی برای من است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13488

به "ام باپه: برای لذت بردن بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام باپه: برای لذت بردن بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید