المپیاد هندسه ایران برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عرفان صلواتی دبیر علمی المپیاد هندسه ایران اضافه کرد: در قسمت داخلی این مسابقه تعداد 530 نفر شرکت کننده در 8 شهر کشور و در سه سطح به رقابت پرداختند. سطح مقدماتی مخصوص دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم، سطح متوسط مخصوص پایه های نهم و دهم و سطح پیشرفته مخصوص پایه های یازدهم و دوازدهم و فارغ التحصیلان بود.

المپیاد هندسه ایران برگزار می شود

عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر تاکید کرد: امسال در قسمت بین المللی نیز 56 کشور به صورت همزمان این آزمون را برای دانش آموزان خود برگزار نمودند که از آن جمله می توان استرالیا، انگلستان، برزیل، چین، روسیه و کره جنوبی را نام برد. امسال تعداد شرکت کنندگان بین المللی بیش از 5 هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تصحیح برگه ها و رتبه بندی سراسری به برگزیدگان جوایز یادبودی با عنوان خط کش طلا، نقره و برنز اهدا خواهد شد.

دبیر علمی المپیاد با بیان اینکه در این المپیاد سعی شده تا فضای علمی به جای یک فضای رقابتی ناسالم ایجاد شود، خاطرنشان کرد: این المپیاد دارای کمیته علمی و اجرایی است که کمیته علمی وظیفه انتخاب سوالات از بین سؤالات پیشنهادی را دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44604

به "المپیاد هندسه ایران برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد هندسه ایران برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید