افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار

به گزارش مجله سرگرمی، رییس دانشگاه گرمسار از افتتاح سه هزار و 800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار

به گزارش خبرنگاران- رضا لحمیان در آیین جشن آغاز سال تحصیلی این دانشگاه که هم اکنون با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و استاندار سمنان در حال برگزاری است اظهار کرد: تمام پروژه های عمرانی این دانشگاه در سه سال اخیر اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه این دانشگاه از افتتاح آنها به عنوان ره آورد آخرین سفر رئیس جمهور یاد کرد و اضافه نمود: پروژه های افتتاحی امروز این دانشگاه دربرگیرنده سه هزار و 800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی و 9 هزار و 500 متر مربع فضا سازی است که با صرف 128 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

رییس دانشگاه گرمسار از روند رو به رشد دانشگاه گرمسار خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی گرمسار بر اساس آمار سال 97 رتبه 68 را در کشور داراست و امیدواریم در سال تحصیلی جاری این رتبه ارتقا یابد.

لحمیان ادامه داد: این دانشگاه با بالای 70 درصد، بالاترین درصد پذیرش در کنکور را در شهرستان گرمسار به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه گرمسار از تطابق سند راهبردی این دانشگاه با اسناد بالادستی و استانی خبر داد و اظهار کرد: سند راهبردی دانشگاه که تا 1407 طراحی شده منطبق بر سند آمایش استان است .

وی با تقدیر از همراهی های استاندار سمنان گفت: استاندار سمنان این سند راهبردی را مطالعه و بررسی ویژه کرده و حمایت و مساعدت بالایی در تغییر عنوان دانشگاه و اخذ مجوز رشته های جدید داشته اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53276

به "افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید