افزایش دوباره قیمت لبنیات بدون مجوز

به گزارش مجله سرگرمی، قیمت انواع شیر در بازار هفته گذشته با افزایش عجیب و غریبی روبرو شد، اما هیچ یک از نهادهای نظارتی متولی در این زمینه پاسخگو نیستند.

افزایش دوباره قیمت لبنیات بدون مجوز

به گزارش خبرنگاران، صنایع لبنی دوباره و در هفته گذشته قیمت محصولات خود را افزایش دادند که به عنوان مثال می توان به قیمت انواع شیر پاستوریزه، کم چرب، نیم چرب و پرچرب اشاره نمود که در بندهای مختلف از 3900 تومان تا 5000 تومان متفاوت است.

به عنوان مثال یکی از برندهای مطرح محصولات لبنی قیمت هر بطری شیر نیم چرب پاستوریزه را 5000 تومان و قیمت شیر کم چرب را 4300 تومان مشخص نموده است و یک برند معروف دیگر هر بطری شیر را به عنوان شیر پلاس 4400 تومان می فروشد.

البته برخی دیگر از برندهای محصولات لبنی هر بطری شیر را 3900 تا 4400 تومان می فروشند و در این میان هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

این در حالی است که براساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار مورخ سوم مردادماه سال جاری هیچ مجوزی به صنایع لبنی بابت افزایش قیمت محصولات لبنی پرمصرف از جمله شیر، ماست و پنیر داده نشده و قیمت انواع شیر بطری پاستوریزه بین 2950 تومان تا 3300 تومان مصوب شده است.

در این میان حداقل توقع از دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان این است که هرچه سریع تر به وظایف ذاتی خود عمل و با گران فروشان و متخلفان در صنایع لبنی برخورد نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5522

به "افزایش دوباره قیمت لبنیات بدون مجوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دوباره قیمت لبنیات بدون مجوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید