استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد، مجیدی باید روی دفاع تیمش کار کند

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد.

استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد، مجیدی باید روی دفاع تیمش کار کند

رضا حسن زاده در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی استقلال برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: به عنوان تجربه اول فرهاد مجیدی بازی بسیار خوبی را از تیمش دیدیم. در این بازی 6 گل زده شد که نشان می دهد دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند اما دو گلی که وارد دروازه استقلال شد از ضعف این تیم در خط دفاع حکایت دارد. بنابراین فرهاد مجیدی باید بیشتر کوشش کند تا ضعف دفاعی تیمش را رفع کند.

وی اضافه کرد: امروز در بعضی از دقایق شاهد سردرگمی بازیکنان در زمین بودیم و وقتی بازی دو بر دو شد کمی استرس در بین بازیکنان استقلال بیشتر شد. من فکر می کنم بازیکنان استقلال نباید به راحتی در زمین اشتباه نمایند و به حریف موقعیت گل بدهند اما امروز این اتفاق رخ داد. فرهاد مجیدی باید ضعف دفاع تیمش را برای بازی های آینده مخصوصاً در آسیا رفع کند.

او در ادامه با بیان اینکه استقلال باید تمرکزش روی لیگ داخلی و یا لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: من فکر می کنم استقلال شانس زیادی در آسیا ندارد بنابراین باید همه تمرکزش روی لیگ برتر باشد. الان با این نتیجه استقلال می تواند خودش را در صدر جدول بالا بکشد و حداقل سهمیه کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای استقلال شانسی جهت کسب عنوان قهرمانی قائل هستید یا خیر، گفت: استقلال هم شانس قهرمانی دارد. به هر حال شاید پرسپولیس در دو بازی آینده امتیاز از دست بدهد و شرایط جدول به گونه ای دیگر رقم بخورد. ما امروز دیدیم استقلال تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد نموده بود و بعد از مدت ها سهرابیان در سمت چپ بازی می کرد و تبریزی هم فیکس بود. همین تغییرات کمی باعث ناهماهنگی تیم شده بود. اگر فرهاد مجیدی تمرکزش را روی لیگ بگذارد حداقل اینکه می تواند سهمیه آسیا را برای سال بعد کسب کند.

او در انتها اعلام نمود: فرهاد مجیدی که 20 سال فوتبال بازی نموده قطعاً تجربه کافی دارد و بار فنی خوبی را به دوش می کشد و می تواند استقلال را راهنمایی کند اما او باید کمی روی مدیریت تیم کار کند و تیم را به خوبی از نظر حواشی مدیریت کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21841

به "استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد، مجیدی باید روی دفاع تیمش کار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد، مجیدی باید روی دفاع تیمش کار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید