ارنستو والورده: تنها بهترین ها حق حضور در ترکیب بارسا را دارند، انتظار دارم ویارئال تهاجمی بازی کند

به گزارش مجله سرگرمی، ارنستو والورده خودش را آماده بازی تهاجمی ویارئال نموده است.

ارنستو والورده: تنها بهترین ها حق حضور در ترکیب بارسا را دارند، انتظار دارم ویارئال تهاجمی بازی کند

به گزارش خبرنگاران ، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ویارئال در هفته چهاردهم رقابت های لالیگای اسپانیا از انتظارش برای بازی بازی تهاجمی رقیب سخن گفت.

سرمربی بارسلونا در این باره گفت: انتظار دارم ویارئال برای فشار آوردن و حمله به نیوکمپ بیاید. سبک بازی رقیب بر مبنای مالکیت توپ است و فکر نمی کنم بخواهند از ابتدای بازی در جنگ بر سر مالکیت توپ تسلیم شوند. گرچه تاریخ در بازی های رو در روی پیشین می گوید ویارئال در مقابل بارسلونا در زمینش تجمع می نماید و به دنبال ضد حملات است پس باید مراقب این مدل از بازی ویارئال هم باشیم. بازی سختی خواهد شد اما آماده ایم. این جدال برای ما بسیار کلیدی و مهم است. در بازی قبلی با اتلتیکو مساوی کردیم و سویا از ما پیشی گرفت.

والورده در ادامه اضافه نمود: آلنیا و سمپر مصدومیت های بدی را پشت سر گذاشتند. آلنیا در لیست تیم قرار می گیرد و باید منتظر رسیدن فرصت باشد. با آرتور و آرتورو ویدال رقابت زیادی در خط میانی تیم وجود دارد. تنها بهترین ها حق حضور در ترکیب ثابت بارسلونا را دارند

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7403

به "ارنستو والورده: تنها بهترین ها حق حضور در ترکیب بارسا را دارند، انتظار دارم ویارئال تهاجمی بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: تنها بهترین ها حق حضور در ترکیب بارسا را دارند، انتظار دارم ویارئال تهاجمی بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید