ارائه گزارش تحقیق و تفحص عملکرد 10 ساله پرسپولیس و استقلال در مجلس

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل امور مجلس در وزارت ورزش و جوانان گفت: تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در صحن علنی مجلس طی یک سال انجام شد.

ارائه گزارش تحقیق و تفحص عملکرد 10 ساله پرسپولیس و استقلال در مجلس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی مدیرکل مجلس با اعلام ارائه گزارش تحقیق و تفحص عمکلرد 10 ساله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این هفته در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت نمایندگان مردم با هدف شفافیت عملکرد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تسهیل در امور و اصلاح ساختار این دو باشگاه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس بعد از تصویب در صحن علنی مجلس طی یک سال انجام شد.

مدیرکل مجلس وزارت ورزش و جوانان درباره محورهای تحقیق و تفحص مجلس گفت: درآمدها و مصارف و هرینه های دو باشگاه در 10 سال گذشته، جریمه های بین المللی و ملی دو باشگاه و دلایل آن در 10 سال گذشته و تغییرات سازمانی و ساز و کار نظارتی و راهبری در دو باشگاه های استقلال و پرسپولیس در یک دهه گذشته از جمله موارد مورد توجه و آنالیز وکلای مردم در مجلس است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60314

به "ارائه گزارش تحقیق و تفحص عملکرد 10 ساله پرسپولیس و استقلال در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش تحقیق و تفحص عملکرد 10 ساله پرسپولیس و استقلال در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید