آمار دلگرم کننده: برانکو به مهاجری نباخته

به گزارش مجله سرگرمی، 50 درصد دیدارهای قبلی مساوی شده و 50 درصد دیگر را برانکو ایوانکوویچ برده است. حالا باید ببنیم هفتمین تقابل او با مهاجری چه نتیجه ای دارد.

آمار دلگرم کننده: برانکو به مهاجری نباخته

به گزارش خبرنگاران ، بازی با ماشین سازی به صورت کلی شاید خیلی سخت به نظر نرسد اما وقتی قرار باشد پرسپولیس با یک تیم نصفه و نیمه و بدون بازیکن تعویضی باتجربه به میدان برود، چیزی جز سختی های این بازی به چشم نمی آید. در این میان اما یک امیدواری وجود دارد و آن هم این است که سرمربی پرسپولیس تا حالا به رضا مهاجری نباخته. آنهم در حالی که دو مربی پیش از این 6 بار با هم رودررو شده اند و حالا با دست های خالی، خود را برای نبرد هفتم آماده می نمایند.

مهاجری که پیش از حضور در تبریز سه فصل راهنمایی تیم پدیده مشهد را به عهده داشت، 6 بار رودرروی قرمزهای تهران و برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و هیچوقت موفق نشده پرسپولیس را شکست بدهد. این مربی که در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم سرمربی پدیده بود، ابتدا در هفته اول لیگ پانزدهم به استادیوم آزادی آمد و مقابل سرخپوشان به تساوی 2-2 رسید که اتفاقا آخرین گل زنده یاد هادی نوروزی برای پرسپولیس در همان بازی ثبت شد. دیدار برگشت هم با گل زیبای رامین رضاییان برای پرسپولیس در دقیقه 94 با همان نتیجه بازی رفت یعنی مساوی 2-2 تمام شد.

در فصل دوم همه چیز به سود تیم تهرانی بود. پرسپولیس با گل دقیقه 92 وحید امیری در مشهد 2 بر یک از سد پدیده گذشت و بعد از پیروزی 4 بر صفر در بازی برگشت هم که آزادی میزبانش بود، پرسپولیسی ها جشن قهرمانی گرفتند.

خاتمه در لیگ هفدهم شاهد دو تقابل دیگر برانکو و مهاجری بودیم. اولی در استادیوم آزادی و در هفته دوازدهم که بدون گل و بدون برنده تمام شد اما در بازی برگشت پرسپولیس با گل وحید امیری به پیروزی رسید. در واقع 50 درصد دیدارهای قبلی مساوی شده و 50 درصد دیگر را برانکو ایوانکوویچ برده است. حالا باید ببنیم هفتمین تقابل آنها چه نتیجه ای دارد.

2 - 670

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7180

به "آمار دلگرم کننده: برانکو به مهاجری نباخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار دلگرم کننده: برانکو به مهاجری نباخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید