شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد از 26 آبان ، نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد

به گزارش مجله سرگرمی، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد از 26 آبان ، نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد

آخرین نوبت سطح بندی دانشگاه ها در آبان 96 اجرا شده بود و قرار بود در آبان ماه 98 نتایج سطح بندی جدید دانشگاه ها اعلام گردد. در این رابطه قرار بود در جلسه کارگروه سطح بندی دانشگاه ها با حضور معاون آموزشی وزارت علوم درباره معیار های سطح بندی تصمیم گیری گردد.

در پیگیری این وعده، محمدرضا آهنچیان مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای گفت که با توجه به بعضی از چالش هایی که نظام سطح بندی ایجاد نموده است از این نظام استفاده نگردد و پیشنهاد کرد که نظام را از سطح بندی به رتبه بندی تغییر دهیم.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنج شنبه 23 آبان ماه شروع و تا روز یکشنبه 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان شرکت نماینده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند (اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند طی روز های فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد امروز 22 آبان ماه منتشر می گردد

جزئیات کدرشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که ظرفیت آن ها در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تکمیل نشده است روز چهارشنبه 22 آبان 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

دستورالعمل تعداد واحد های درسی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دستورالعمل تعداد واحد های درسی دوره دکتری تخصصی Ph.D دانشگاه آزاد اسلامی از سوی جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی، هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران تصویب شد

اطلاعیه تصویب آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برای سال 1398 تصویب شد.

شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول دانشگاه آزاد ابلاغ شد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابلاغ شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، خطاب به علمائی تأکید نموده نظر به سیاست های کلان دانشگاه مبنی بر ایجاد تحول در جهت ارتقای سطح کیفی به منظور ایجاد توسعه پایدار علمی و مالی با بهره گیری از تمام منابع موجود در داخل و خارج از دانشگاه، شیوه نامه تشکیل کمیته های تخصصی تحول به معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه ابلاغ می گردد.

روسای 4 پژوهشگاه کشور با حکم وزیر علوم ابقا شدند

منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوریی حکم محمدرضا امیدخواه، سیروس علیدوستی، مهدی نکومنش و زهرا رنجبر را به ترتیب در سمت رؤسای پژوهشگاه های شیمی و مهندسی شیمی ایران، علوم و فناوری اطلاعات ایران، پلیمر و پتروشیمی ایران و رنگ برای یک دوره چهار ساله تمدید کرد.

مهلت تغییر محل آزمون خاتمه ترم دانشجویان پیغام نور اعلام شد

تمام دانشجویان دانشگاه پیغام نور تا 11 آذرماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir جهت انتخاب محل آزمون خاتمه ترم خود اقدام نمایند.

70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می نمایند

باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در حوزه علوم پزشکی 900 رشته محل کاردانی و کارشناسی، 64 رشته محل دکتری عمومی، حدود 600 رشته محل کارشناسی ارشد، حدود 400 رشته محل دکترای تخصصی و حدود 130 رشته محل فلوشیپ و فوق تخصص داریم.

وی با بیان اینکه تقریبا 70 درصد دانشجویان وزارت بهداشت در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند؛ اضافه کرد: و در مقایسه با سایر بخش های آموزش عالی کشور حوزه علوم پزشکی درصد تحصیلات تکمیلی بالاتری دارد.

دستورالعمل نحوه اخذ دروس جبرانی برای دانشجویان دکتری منتشر شد

عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تکمیلی دروس جبرانی مخصوص دانشجویان دوره های دکتری تخصصی را ابلاغ کردند.

حذفیات دروس معارف دانشگاه علمی کاربردی ابلاغ شد

محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، تغییر تاریخ امتحان و حذفیات منابع دروس گروه معارف اسلامی این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحد های استانی ابلاغ کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

1com.ir: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59870

به "شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد از 26 آبان ، نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد از 26 آبان ، نظام سطح بندی دانشگاه ها لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید